Sirretnur Merhaba normal doğum yaptım 40 gün oldu hala parça parça akıntı geliyor bazen sarı bazen leke leke kan şeklinde. Normal mi
-Sweetdream- Sirretnur 48 gün oldu ben doğum yapalı kanamadan sonra akıntı devam etti sonra bir süre akıntım olmadı şimdi biraz biraz sarı sarı yada kahverengi devam ediyor aynı durum bende de var diyebilirim