kizinaasikbiranne Kubra226 işte 1 aylık bebek kadar diğerlerine bakılınca 🙈 ama çoook daha küçüktü bana bu halleri büyük geliyor 🙈
Kubra226 kizinaasikbiranne kac kg doğdu bizimki de öyle geliyor 235o doğdu iki gün sonra ödem gidince 2000 kilo
Kubra226 HulyaYilmaz41 biz üç buçuk ayligiz 5900 ondan sordum doğum kilosu 2350 iki sonran2000 düşmüştü
kizinaasikbiranne Kubra226 2460 gr doğdu şu an 2 aylık 4450 gr. Mama ve süt olarak gidiyoruz bizimde ödem gidince 2300 kalmıştı. Hala çook küçük geliyor gözüme 🙈🙈
Z_m_K ayazbebek_0 benim bebeğim de 5 aylık 8,5 kg ve kız, sadece emziriyorum hiç mama kullanmadık. Artık ayına uygun hiçbir kıyafeti olmuyor. Acaba bir şeyi yanlış mı yapıyorum diye düşünüyorum.
mrv26 Asafbaby 4,5 aylığız 6 Nisan’da kontrolde 8400 çıkmıştık doktor 3 .ayda mamayı kesti. Önden gidiyor diye bizde 3 aylıkken 7600dük o zamanda
Bebis61 Yigitinannesi0312 ben de uyandırmıyorum da gece 3 buçuk gibi uyanıyor sadece bir de sabah 6 buçuk gibi
Yigitinannesi0312 Bebis61 kilo alımı iyiyse maşallah deyin uykusu için gerekli olmadığını söyledi doktorumuz bize aciktigini biliyor artık diye
Egiskom Yigitinannesi0312 benim ki 8 kiloydu ona bile az diyen oldu boşver 😂 Yeterli kilo alıyorsa sağlığı iyiyse ne olacak ki