Bebeğim 1 ay 27 günlük. Dört beş gündür gündüz de uyumuyor gece de. Sürekli memede kalmak istiyor ve emiyor da ama böyle olunca da sürekli gaz birikiyor. Memeden ayırıp yatağına yatırmak istediğimde uyanıyor ve ağlıyor sürekli. Memedeyken bile kıpır kıpır huzursuz durmuyor emerken bile.Artık ne yapacağımı şaşırdım. Ne yapabilirim ya da bu süreç geçici mi kendi uykusuzluğumu bıraktım bebeğimin uykusuzluğu için üzülüyorum.