Merhaba sevgili anneler
Bir is başvurusunda bulundum henüz yanıt gelmedi ama evimizin gündeminde olduğu için kafamı çok kurcalıyor maalesef.
Kayinvalidem ben bakarım diyor kendisi çok iyi bir bayan bana bugüne bugün tek kötü lafı olmamıştır. Ama yapı gereği ailecek çok yavaş insanlar ağır canlılar ve her yaşlı gibi bel sırt ve diz sıkıntıları var. Oğlumda maşallah dere tepe düz tirmanan cinsten çok hareketli.. biz evde tüm gün uyku saati dışında 5dk kanepede oturmayız sürekli tüm odalari geziyoruz dışarı çıkıyoruz oyun kurup oynuyoruz kitapları var okuyoruz yani 1gun bana 1saat gbi geçiyor. Ama ne zaman kayinvalidemlere gitsek annem kapıyı kapatta odada oynasın diyor 5dk sonra oğlum huysuzlanjyor sıkılıyor oda küçük 1tv 2koltuk var. TV de izleyen bir çocuk değil durmuyor ki hiç. Birlikte izlersek ben ona anlatirsam o şekil bakıyor mesela pırıl düşmüş mü pırıl yumurtasını ne güzel yedi vs vs şeklinde… ve geçen kayinvalidem dibinde duran çocuğu tutamadi. Çok yüksek olmasada koltuktan düştü oğlum bir anne olarak bu beni endişelendiriyor..
İs basvurum kabul olursa çok iyi bir maas alicam içimde hep krese ver hem sosyallessin hem dili gelişsin cocuklarla büyüsün diyorum etrafimzida 1 tane bile akran çocuk yok parktaki çocuklarda ondan büyük oynayamiyolar. Ama kreste şiddet haberleri beni daha kötü etkiliyor. Oğluma kötü muamele yaparlar mı tek o değil orda n sürü çocuk zaten onlar içinde zor.. tabi bu şiddeti normallestrmez asla.
Siz olsa ne yapardınız? Ankara Ümit koy / Çankaya/Kızılay/cayyolu vs civarlarında bildiğiniz guvendiginiz kresler var m? İse basladigimda oğlum 17aylik olacak. Ve eğer krese giden çocuğunuz varsa bez vs işi nasıl oluyor bilgi verrmisiniz?