Zelihainan emel örün’e gittim burda çok övmüşlerdi cok ilgili fln diye zerre ilgilenmedi ben anlattım o dinledi yani. Kan sonucunu göstermeye gittiğimizde de yoktu Melahat melek oğuz’a yönlendirdiler onada sorular sordum yani kısa kısa cvp verdi demir eksikliği cıktı şurup verdi 1 ay sonra tekrar kontorle gidicez