Merhabalar. Bebeğimin burnu pazartesi akşamından beri tıkanık ve hırıltılı. Doktora gittim mikrop almış geniz akıntısı var dedi ama başka bir şey demedi. Cumartesi özele gideceğim ama evde yapabileceğim bir şey var mı. Şırıngayla serum fizyolojikle burnunu açıyorum ama o bile fayda etmedi 😔