Emzirme döneminde göğüsler büyükse maalesef sütyen takmak güç. Benimde baya büyümüştü nerdeyse 100 beden olmuştu hiperlaktasyon vardı bende (aşırı süt üretimi) o yüzden aşırı şişti yarım atlet büstiyer tarzı şeyler giydim hep sütüm kesildiği zaman normal sütyene geçebildim şimdide aşırı kücüldü bebekten önce eski halinden bile kücüldü :(