Busenue emziren annelerde doğumdan sonra 1 yıla kadar adet olmamak normal hatta bazı bayanlarda daha da uzun sürebiliyor. Ama adet olmuyorum diye korunmazsanız hamile kalma ihtimaliniz var yani süt korur diye birşey yok. Hamilelik istemiyorsanız korunma yöntemlerinden birini tercih etmelisiniz.