2cocuk_1anne_ Kızlar bebeğim 2 aylıkken doktor su fıtığı var testisinde dedi 6 aya kadar geçer geçmez se ameliyat dedi neyse Oğlum bayram dan sonra 6 aylık olacak memlekete olacaz kontrole orda götürücem eşim yanımızda olmayacak Eğer su fıtığı yoksa sünnetini yaptıralım ben memleketteyken dedim bir de kızım var zorluk olmaz bana diye Yani 6 aşıkken Eşimde yok diyor küçük 3 yaşını bekle diyor Eşimin yeğenleri 4 yaşında felan olmuş biri 6 yaşında hala sünnet olmadı Başka bir yeğeni 7 8 yaşında sünnet oldu İkna edemiyorum eşimi yaa inat etti annesi olarak araştıran bilen benim diyorum küçük dayanamaz diyor Siz ne diyor sunuz bu konuya fikir ala biri miyim
atlasask 2cocuk_1anne_ ben 40 ı çıktığı gibi yaptırdım valla benim de eşim ve ailesi küçük biraz büyüsün işte yazı geçirelim dedi ( haziran doğumlu saçakta zor olur diye düşündüler ) kimseyi dinlemedim ve yaptırdım iyi ki de yaptırmışız çok rahat geçti şükür. Dönmesi yok elini atması yoktu küçük ya zaten ilk çişten sonra da sadece bakımını yapmak kaldı . Sonra herkes iyi ki etkenden yaptırdın dedi hatta . Bence ikna edin 🙏🏻 sonrası travma yaratabilir
lyl0742 2cocuk_1anne_ nekadar küçük okadar iyi anlamaz iyileşme süreci daha kolay ben 4 aylık ken yaptırdım
Ugurluyolum 2cocuk_1anne_ 4 aylıkken yaptırdım iyiki de yaptırmışım dönmeye başlamadan aradan çıktı dönseydi çok üzülürdüm canı yanarmı diye
2cocuk_1anne_ atlasask ikna edemiyorum ki biraz dik başlı dediğim dedik biri yok dediği halde yaptırsam çok sorun çıkar biliyorum ailesi de erken der onu da biliyorum Bu yüzden yanlış olacak biliyorum ama inşallah su fıtığı vardır diyorum yoksa ikna etmem zor mesajlaşıyor duk kalsın şimdilik diyor daha sinir ediyor beni
Roz_a151122 Yanlış hatırlamıyorsam 3-7yaş arası yapılmaması gerekiyor ,travma oluşturabiliyormuş,küçükken yapmak daha kolay olur büyük ihtimalle,küçükken yapmayacaksanız da 7yaş sonrasını beklemek daha sağlıklı,karar sizin yine de
Ruzz-Batu 2cocuk_1anne_ aksine ne kadar buyuk olursa yasi o kadar zor oluyor buyuk oglumu 6 yasinda sunnet ettirdim 1 sene nazini cektim kucuk oglumu 2 aylik ettirdim bisey anlamadigi icin cok rahat ettim
2cocuk_1anne_ Ruzz-Batu bende böyle düşünüyorum ama işte eşimi ikna edebilirsem annesi benim ben bilirim n doğru zaman ne zaman gibi şeyler söyledim ama bakalım Doktora götüreyim Bi doktor ne diyecek Yanlış olacak biliyorum ama inşallah su fıtığı vardır yoksa eşimi ikna etmem çok zor sünnet konusunda
atlasask 2cocuk_1anne_ doktora beraber gidip erken sünnetlerin daha sağlıklı ve kolay iyileştiğini ilerki dönemlerde travma oluştuğunu doktor anlatsa ??
aysegulcetin 2cocuk_1anne_ Ne kadar küçük yaptırılırsa o kadar hızlı iyileşmesi oluyor. Eğer 2 yaşına kadar sünnet olmazsa 7 yaşından sonra yapılmasını öneriyorlar
Keremikobayky 2cocuk_1anne_ bence eşiniz yanınızda değilken yaptırmayın. Sünnet en unutulmaz anılardan biri ve babası yanında olmalı. Ben 32 günlükken sünnet ettirdm ameliyathane kapısında kucağımdan alıp buz gibi ameliyathane kapısı yüzüme kapanıp kapıda onsuz kalınca mahvoldum o yarım saat bana yıl gibi geldi. Eşinizle birbirinize sarılırsınız.
Ruzz-Batu 2cocuk_1anne_ buyuk oglumda evliligimizin ilk yillariydi bende ikna edememistkm hatta kayinvalidem senin cocugunun murvetini gormek gibi bir emelin yok mu demisti ( gereksiz sunnet dugunune para harcicagimi sandi) ama zamanla ben baskin karakter oldum ikinci oglumda esime soz hakki bile vermedim cunku cocugun herseyini biz cekiyoruz onlar iki pis pis susturamadim al annesi
purpleviolet Bende pimpirikli bir insanım fakat enine boyuna araştırdım ve 6 aylıkken sünnet ettirmeye karar verdim. Tam ayaklanmadan yaptırmak istiyordum iyi ki de öyle yapmışım. Gözümde çok büyütsemde özel bir klinikte o bölge uyuşturularak yapıldı o sıra biraz emzirdim uyudu ve çocuk uyanmadı bile. İyileşmesine gelirsek bakımını yaptık güzelce çok kısa sürdü zaten iyileşmesi yatmak bile istemedi oyun oynamaya devam etti o süreçte. Ama yaşı büyük olsaydı ikna etmesi kafasında o senaryoyu canlandırmasını istemezdim o sebeple mutluyum. Su fıtığı hakkında bilgim yok operasyona engel midir yoksa daha mı iyidir ona bir şey diyemeyeceğim.
2cocuk_1anne_ purpleviolet canım su fıtığı varda testisi ameliyat edilirken sünnet de yapmak istiyoe doktor bende öyle yaptıracsktım tekrar ameliyat olmasın diye eşimi ikna edersem
limoncicegimFO 2cocuk_1anne_ oğlum 18 inde 3 aylık olacak bayram sonrası yaptıracağım iyileşmesi bebekken daha kolay
Eminos 2cocuk_1anne_ ne kadar erken o kadar iyi oglum 4 yasinda dusunsene sunnet oldugunu cocukta travma olurdu 2 oglum biri 4 biri 6 aylikken sunnet oldu
2cocuk_1anne_ Eminos en güzel zamanı valla Bakalım eski kafalı eşimi ikna edersem yaptırıcam yoksa ne olur bilmiyorum