Aileme geldim kizlar geleli 2 hafta oldu .bebegim rahatsızlandı biraz da babamın dikkatsizligi yuzundn .cok seviyor ama cok ta bilgili degl dikkat etmior cocukta uusuttu .neyse baya snir oldum ama gider ayak dedm kalbini kırmayayım.ama hic bu kadar hastalandginu bilmem baya baya oksuruyor yavrum. Artk evime gitmek istyrm esimde şehir dışındayydi o yuzden gelmiştim tek kalmamak için. Evime gitmek istiyorm cunku hamilelgm de zaten esimdeb uzakta artk esimden ayri kalmak istemiorm .ama cocukta hasta:( biraz daha kal diyor ailem ama gönlüm gitmekten yana .siz olsanız napardnz.aileme de baya soylendm sonra da pişman oldm onlar da böyle olsun istemezdi ilk torun asiri seviyorlar .ama o kadar kis atlattık dogudaym karda kışta disari bile çıkarttım hic bisey olmadi .burda nisan ayında cocuk deli gbi oksuruyor kolay kolay gecicek gbi de değil .1 hafta daha kalıp tam düzelmesini mi beklemeyelim gitmelimiyim. Bu arada salıdan beri ilac kullaniyorz ctesj son gun ilacımız bitcek.aslnda en çok kızma sebebim de şuydu. Bebegm 8.ayda memeye dondu .aylarca meme reddi yasadk .sukurler olsun dondu ama sutum az mama veriyorm .smdi hastalandı burnu tıkalı yine memeyi birakti .o yuzden bu kadar öfkeliyim sanrm. Çünkü meme için cok emek vermstm smdide emmiyor sutum zaten az tamamen kesilir artk