Deletedmom_62 mom_of_two 6 aylıkken Baba dedi😊 şu an 7 ay 21 günlük baba anne Amine erdi dedi şimdiye kadsr
Saretiryaki starwomen benim kızımdan da böyle bir performans bekliyorum deliriyo ananesini görünce çünkü😀
starwomen mom_of_two yok hala arada anne diyor ama sürekli anneanne diyor. Hatta 9. Ay aşısında aşıdan sonra anneanne diye ağladı, ebe de şaşırdı ilk defa duyuyorum anneannesi mi bakıyor falan diye sormuştu 😂
Oglum6ask İlk 7 aylık tize teyze dedi sonra anne baba diyor dede gel filan mama diyor şuan 10 aya yakın
Metegurcan 5 aylık amme diyordu. 6.aydan sonra ardı sıra dede, baba, gel dedi. Ama tabi şöyle bababababa dededede şeklinde 😂 8.aydan sonra bilinçli bir şekilde ayırt etmeye başladı şimdi 9.aydayız en çok baba gel atti diyor. Anne kullanımdan kalktı 😂
Aysunsahra Aylıktı evde hadi hadi diye bağırırdı.ben sürekli hadi derim paniğimdir taklit ederdi . erken konuşur zannetmiştim 13 aylık mama ham baba diyor sadece .
Ikizoglusannesi06 mom_of_two 7. Ayda oğlumun biri anne dedi 8’e doğru diğeri baba dedi 🥰 şimdi anne diyen çoğunlukla anne, attı diyor baba diyen baba dede, gel, attı, anne ( 1-2 kere dedi) diyor 9 aylıklar