Benimki de 7 aylık, geçen bebek bakım odasında annemle birlikteydik yanımızdaki 4 aylık bebeğin pipisini gördü bizimkinin pipisi aşırı küçük dedi 😕 . Benim de kafamı kurcalıyor bu durum. Çocuk genel olarak bizimkinden daha iri ve uzundu ama bilemedim ne yapmak lazım yakında da kontrol randevumuz yok bilemiyorum çok göreceli bi konu sonrası nasıl şekillenir değişedebilir kafamda deli sorular