Merhaba canım. Ben bir sefer grip olmustm emzirdgim için sadece parol.icebildim.rahatlatiyordu. ve en önemlisi bol bol meyve tüket bol su. Çayına , rezene çayına bol bol.limon sık. Ebebkte lactamil die bitki çayı var süt artici elimde o vardı onun içinde kuşburnu,ısırgan,rezene ve anason vardı. Sıcak suyla demleyip içine bol.limon sikip içiyordum. Terledikten sonra hemen duşa giriyordum teri vücuttan atarsan banyo ile çabuk atlatırsın. İlaç vermez hiçbir doktor nerden biliyorum çünkü 5 aylık hamisken çivit oldm o kadar zorduki ciğerlerim ağrıyordu resmen çok kötüydu kadın doğum doktorum bile sadece parol sıcak bitki çayı ve bol duş demişti çivit oldgum.icin iyilesmem 2 hafta bulmuştu.