Elisa_dmr
Canım valla depremde benim sütüm gitmişti evimiz gittiği için köy evlerinde bir odada 60 70 kişi kaldık ben ne yedim ne su içtim mememi sıkınca süt gelmiyordu bebeğim bir aylık idi açlıktan ağlıyordu biberon zaten tutmadı hiç dedim bu böyle olmaz İstanbul a gittim annem hemen aşure yapmış bir tencere her gün iki kase yedim inan sütüm kaynadı