Aaybarss benim de hamilelikte başladı bebeğim 5,buçuk ara ara kaşınıyor yuvarlak yuvarlak kırmızı lekeler kasidikca dağılıyor ve yuvarlak lar büyüyor kocaman oluyorlar hamilelik ilaclarindan olabilir dedi doktor ara verdim ama yok ondan da değil bence stresten dogumdan sonra kendimi kaybettim herşey e üzülüp ağlıyorum ki haklıyım da geçmiş olsun cnm