elisauckaya Kızlar 46 günlük bebişe 3-6 ay bayramlık mı alsam yoksa 6-9 mu ? 3-6 ay dediği ağustos ayına kadar giydirebilir miyim ?
nur09_ elisauckaya valla alacağın şeyin kalıbına ve bebeğinin gelişimine bağlı benim bebeğim 3 aylık ama 9 -12 giydirdiğim bile var
Melis1706 elisauckaya lcw nin genelde ben kullaniyorum boyuna gore aliyorum hep bi surede giydiriyorum mesela suan 65 cm 6-9 ay oluyor ona gore aliyorum
Melis1706 elisauckaya iyide suan 46 gunluk suanki sicaklikla agustos sicakligi arasinda fark var nasil alcaksinki ben genelde her ay ayina gore alisveris yapiyorum 1,5 ay falanda giyiyor hep boyuna gore aldm
elisauckaya Melis1706 teşekkür ederim bende ona göre alayım küçük almak istemiyorum yazın da giysin diye
elisauckaya Melis1706 Biraz yazlık alırım diye düşündüm uzun kollu almak yerine elbise vs alsam o zamana kadar giydirebilir miyim diye düşündüm 🤔