Bizimhikayemiz Kizlar oglum 3 saate bir mama içiyor ama sanki 3 saat dolunca 100u tam icmek istemiyor aceba ac değil mi diyorum sizler nasil yapiyosunuz 4 saate bir yese cokmu uzun olur yada 3.5 saate bi
Bus1903 Bizimhikayemiz bizde 2 ya da 2 bucuk saatte 1 istiyo bazen 90 bazen 60 bazende 30 içiyo asla çözemiyorum
asiltobebeto Bizimhikayemiz benim bebeğim bazen daha uzun süreler acıkmıyor tam iki aylık kontrolde 6 kilo çıktı 3450 doğum kilosu
Lalalac Benimki sadece anne sütü. Bizde de çok aç olmadan güzel emmiyor. Ağlıyo hatta verme diye resmen. Bazen sağıp veriyorum 70 bile zorla içiyor anlamadım. Kilo alımı iyi takılmayayım diyorum. Hemen hemen 2 saatte bir bizim
Bizimhikayemiz Lalalac sizde uzatın ozaman 3 saate bizde ayni icmek istemiyor şöyle açmış gibi yapiyor 60ml dan sonra sürekli diliyle itiyor ağlıyor
Bizimhikayemiz Bus1903 bende anlamış değilim 3 saate yeterince uzun bir süre ona ragmen 60 70 bazen 100 anlamadim sizde uzatin 2 saate bi vermeyin 3 saate çıkarın bakin nasl içiyor
Bus1903 Bizimhikayemiz keske uzatabilsem kıyametler kopuyo evde sanki biyerini kesiyoruz öyle bagırıyo aglıyo
Egementosunannisi Bizimde öyle sanıyorum acıkmıyorlar 3 saatte 1 vermek lazım herhalde kiloları nasıl kızlar kaç kilo doğdular şu an kaç kilolar
PembeBattaniye Hem anne sütü hem mama veriyorum ben emzirdikten 2 saat sonra 60cc içiyor 3080 gram doğdu sarılıktan yoğunbakımda falan kaldık 2890 a falan düştü 1,5 aylıkken 4290 dı bi de yarın kontrolümüz var iki aylık olucak bakalım
asiltobebeto Bizimhikayemiz hayır acıktığını anladığımda veriyorum sadece geceleri de aynı şekilde acıkınca ağlıyor o zaman emziriyorum
Bizimhikayemiz Mercosey teşekür ederim geceleri 1 2 kez uyanma diyor keşke kac saat ac durabilirler onuda soyleseymiş gündüzleri de 3 4 saat uyumalari yani 3 4 saatte bir beslenmeyi kastediyor herhalde