Merhaba anneler, bebeğim 2 aylık doğduğundan beri silikon uçla emiyo göğüslerim terbiye olup yumuşadığından beri emerken sürekli hava yutuyo bazen boğazına kaçıyo çok üzülüyorum silikonu bıraktırmayı deniyorum tutturamıyorum artık sütümü sağıp versem diyorum ama bebeğimle temasım kesilcek gibi hissedip üzülüyorum ne yapmam lazım bilmiyorum 😢😢