Bebeğime kısmen uyku eğitimi vermiştim 4.aydan sonra. Beşiğine koyduğumda hafif salla dur ile uyurdu. Sabah 7 uyanış akşam 7-8 arası uyku. Gün içinde 3 max 4 uyku şekerlemesi vardı. Şuan 6 aylık. Uslanmayan akrabaların mecbur bırakıp akşam çağırmalarına gide gele bebeğimin gece uykuları bozulmasın diye memede uykuya alıştı. Memede çabuk dalıyordu işime geliyordu misafirlikte. Ama böylede benden başkası uyutamıyor haliyle. Son 2-3 haftadır gece ve gündüz evde bile tüm uykularımıza meme desteği ile geçiyoruz. Tam uyumadan beşiğine koyuyorum çokta bağlanmasın diye ama sonuçta meme olmadan uyuyamaz hale geldi. Emzik sadece uyurken kullanıyor ama meme kadar etkili olamıyor şu sıralar. Gün içinde 2 saatte bir ara uyku yapar. Çoğu zaman 40 dk bazen 1 buçuk saat sürüyo uykuları çoook nadirde olsa mutluluk verici 😀 gecede normalde 2-3 kere uyanırdı. Ama memeye geçtiğimizden midir nedir mesela bu gece 15-20 kere uyandı ağlayarak bide. Ama hani acitasyonlu ağlıyo korkmuş gibi değil hafif hafif meme çağrısı yani. Memeye koyunca tak gidiyo. Meme bağımlılığındanmı uyandı dersiniz bu kadar yoksa dün ocean demir damlasına başladım o mu gaz yapmıştır. İnşallah odur. Bi kaç gece çok sık uyandığı oldu sadece bu gece değil. Bu gece felaketti. Ve yine tabi misafirlikte uyutmuştum. Hem herkesin dibi düşüyo ay nası uyuyo ne güzel uyuyo 8de gece uykusuna geçer bebem sülaleler şok tabi nerde görmüşler böyle. Kendileri bebeğin uykusuna önem vermiyorlarki gece 12 bebeleri hala geziyo uykusu geliyo ama uyutmuyorlar bile niye oturcak çay kahve dedikodu yapcak. Bide görüyorlar bebeğim onların çocuklarının çığlıklarından sürekli uyanıyo odaya git gel oturduğumdan da bişi anlamıyorum bevemede yazık. Hala bana yok akşam hep toplanalaım yok sana yok bana yok ona şu günleri gün yapalım. Ya beni bi salın, ben oldum olası gün kızı olmadım zaten. Heleki eltilerimle takılmak hiç aklım işi değil. Böyle ben hiç biyere gelmeyince ık mık laf. Ben özeniyorum kardeşim bebeme ya, ay ne usku ay ne güzel uyuyo diye diye nazar ettiler adiler. Valla bezdim.