23Erkncikus Mama değişikliği yapacağım evolvia duydum iyi Mama Mı kullananlar var mı aptamil kullanıyorum. Sizce hangisi
Melikemom 23Erkncikus ben sma kullanıyorum 4.ayımıza gireceğiz memnunum her bebek farklı tabi ilk doğduğunda aptamil kullanmıştım memnun kalmadım
Minikkussum 23Erkncikus bende denemek için almıştım çok ağır kokusu var eğer bebeğin kusarsa berbat bı koku 😂 bir kgluk mama duruyo çöpe gidecek mecbur kulanamadim kokusundan bir ayı geçti alalı sen bilirsin gene ama istersen küçük boy al dene benim gibi 1 kg alma 😂