Kizlar ilk defa lcw kuponla kızıma ayakkabi almistim 3 gun oldu numarası da vardi siparişi verdim bugunde meil geldi para iadesi yapılmış 😡 lcw hep mi böyle ilk kez sipariş veriyorum ürün. Ürün stokta kalmamis diolar kalmamissa neden onlinede gözüküyor odemeyi alıyolar insanları bu sekilde magdur etmekten baska bsey değil ona dayanarak kizima ayakkabi bile almadim ben normalde zaten hep mağazadan e bebek civil h&m vs alir cikardim ilk kez byle bi salaklik yaptım sizde de oldumu hic😡🤦🏻♀️🤦🏻♀️