Tabiki keske tartismalar olmasa ama keske demenin faydasi yok her bebek bir zorlukla karsilasiyor onemli olan telafisi. Kimimz maddi skntidan uzuluyor, kimisi lahusalktan cikamiyor duygusuzlgu geciyor kimisi kayinvaldesinr kiziyor stresi bebege geciyor ama sizin uzuntunuzu bebeginize anlatin onu cok sevdginizi soyleyin hem duygunuzu bosaltmis olursunuz hem bebegjnize rol yapmaya calisirken ki stresinizi gecrmezsinz onu cok sevdginizi soyleyin opun koklayin. Ozaman krizle basetmeyi ogretms olursunuz. Ama rol yapmaya calismak aglamayi gizlemek duygu karmasasinokusturur. Annecin uzgun ama gecicek seni cok seviyor annen bazen uzuluruz aglariz sende karnin aciknca agliyosun ya :) gibi herseyi aciklayin ozaman uzuntunuz gececek zaten icinize aglamicwksinz bebeginze sarilarak bu sureci atlatin