babydaisy
Yaptığım tek şey tatlıyı azaltmak ( kesmek bile değil :) ) ekmeği günde iki dilim tam buğday ekmeğine düşürmek oldu ekstra başka hiçbir şey yapmadım. Tabi kalorisi yüksek yiceklerden tadımlık yedim. Ama haftanın 4 günü düzenli olarak leslie ciğimle yürüdüm.