nesliss1 Kızım 8 aylık olacak halen daha yarım kundak ile ellerini bağlayarak ayağımda sallaya sallaya uyutuyorum ama vicdanım sızlıyor artık. Ellerini bağlamasam gözlerini ovuşturuyor ve uyanıyor siz nasıl uykuyla ve kundakla başa çıkabiliyorsunuz
BirAlparslanAnnesi nesliss1 sadece 1 ay yarım kundak yaptım ondada mecburiyetten nasıl bırakacağını bilmem ama kocaman olmuş bian evvel bırakmalısın bütün gelişimi etkileniyor şuanda yavrunun😒 bırak kendini uyandırsın bırak gözünü ovuştursun böyle böyle büyüyo bebekler🤷🏻♀️
BirAlparslanAnnesi nesliss1 uyku düzeni oluşturursan rahat edersin. Uyku aralıklarını hesapla sabah uyanış saatinin üzerinden o zaman kundağa zaten gerek kalmaz