Oğlum günde 2 uyku yapıyordu her şey o kadar iyiydi ki şu an resmen kabus yaşıyorum tüm uykulara direniyor. Desteksiz uyutuyorum yatağa koyar koymaz dönmeye kalkmaya çalışıyor gece uykusu var ama hâlâ kalkmaya çalışıyor kalkınca da gülüyor sanki hiç uykusu yok. Şu an perişan haldeyim gece neredeyse hiç uyumadım. Tecrübeli olanlar, geçiyor mu bu günler tek uykuya da geçmek çok erken, ne yapsam nasıl uyutsam acaba 😕🤦♀️