Hanimlar ya bas ucumda gece 12 de mama hazirlayip ogluma koymustum 7,5 aylik nasil olsa yarım saate kaliyor hergun gece 5-6 kez kalktigi icin veririm diyordum her ne olduysa sabah 6 da bir figan agladii ama nasıl eti kopacak gibi hemen mamayi agzina tiktim gidip mutfaga yapacak vakti bulamadim agladigi icin heryeri inletti dedim agzindan çekerim 10 cc falan hepsininde icti valla 120 cc biberonun kapagi acikti eksimesin diye sizce kötü bir sey olur mu ya bazen mama firmalarinin satis stratejisi diye dusunuyorum mamayi bekletmeyin laflarini cope dokelim daha cok satsinlar diye yapiyor olabilirler 7 saat cok ama sizce ne olabilir doktora gidelim mi 🤕