Mrym0555 benim kızımın da 3. Ay itibariyle kilo alımı çok azaldı. 3. Ay 450gr 4. Ay 300gr 5. Ay 100 gr almış sadece. Doktor az buldu tabii ki ama biz hem meme hem biberon reddi yaşıyoruz o yüzden böyle. Biberon hiç kabul etmiyordu memede de bir iki dk kaldığı için sürekli ön süt alıyordu kilo alamıyordu haliyle. Siz de takip edin son sütü aldırmaya çalışın az emiyorsa önden sağın gerekirse. Bir de hafif bir dil bağı vardı bebeğimde geçen hafta kesildi bu hafta emmesi bir tık daha iyi. Belki sizde de vardır diye yazıyorum kontrol ettirin. İştah açıcı şurup falan da verdi doktor faydası var mı bilmiyorum o bu ayın sonunda belli olur.
Ama her yolu deniyorum ben kilo alımı için. Etmediği için süt de zamanla azalıyor ilk işim bol bol sağım yaparak sütümü arttırmak oldu. Bir de işte son sütü aldırmaya çalışıyorum emme aralıklarını kısa tutup gerekirse iki emzirmeyi aynı göğüsten yapıyorum. Gece çok zor gelse de yenidoğan gibi 2 en geç 3 saatte bir emziriyorum. Biraz biraz iştahı açıldı sanki size de tavsiye ederim gece daha güzel emiyorlar.