6 aylıktan beri emekliyor 8.5 aylık oldu hala emekliyor ayağa kalkıyor koltuklara tutunup yürüyor ben daha çok düşmesinden korkuyorum.. Ve hep parke olan hatta fayanslara gidiyor ben Bi tulum altına kısa kollu body ayaklarına çok dikkat ediyorum sadece benim yerler çok soğuk çünkü çarık çorap dalan giydiriyorun genelde yada panduf falan