Rene geçmiş olsun öncelikle benimde kızım grip oldu, cok fena burun tıkanıklığı vardı evde açamadık acile gittik önce serum fizyoloji yapıp sonda ile açmaya çalıştılar açamadı tabi doktorun beceriksizliği, ciğerlerine inmemiş dedi vs sonra başla acile gittik devlet hastanesine, serum fizyoloji ile baya baya yıkadılar biraz rahatladı ama açılmadı kendi doktoruma yazmıştık sabah hemen gittik buhar verdi onun sayesinde açıldı biraz ciğerine inmiş dedi az bir şey Antibiyotik başlattı Zatüreye çevirmesin diye, suan ikinci gün hem hava veriyoruz hem probiyotik hem de oksijenli su, serum fizyoloji ile cok yıkardılar diye tahriş olmasın dedi doktorumuz kızım 41 günlükken grip oldu evde bizden geçti, yani doktorlar burun açılasıya kadar serum fizyoloji ile sık sık yıkayın dedi bize, ben de korktum hiç yapamıyordum baya ilerledi bu yüzden bir de evi 22 23de yukarı çıkarma dedi ısısını