Bilimsel olarak bilemiyorum ben kendim devlet ve tıp hastanesine sormuştum ikiside bir sorun olmadigi sürece 1 yaşından önce yapmayalim dediler. Devletteki zaten yapmam dedi. 1 yaşından sonra yaptırdık böyle bir sorunla hiç karşılaşmadık. ama hep erken yaptıranlarda bu durumun daha fazla olduğunu görüyorum. Acaba sünnet edilirken derisinden ne kadar alınacağı v.s mi tutturulamiyor olabilir mi ? Bilemiyorum. Devlet yenidogan sünnet yapmiyorken neden ozeller direk yenidogan sünnete yonlendiriyorlar. Bu durum beni sahsen Bi tereddüte düşürdü. İlk özelde 3 ayliktik doktor bana sünnet edelim sünnet derisi dar enfeksiyon kapabbilir dedi . Sonra devlette Bi arkadaşım çocuk cerrahi önerdi ona götürdüm dediki böyle bir durum yok gayet sağlıklı 1 yaşından sonra gelin yapalım dedi.