Kızlar ya dün burdaki geç konuşma postlarını okudukça bende vesvese yapmaya başladım dünden beri düşünüp duruyorum. Kızım 14 aylık ama hiç öyle net kelime yok geçenlerde bababababab diye gezip duruyodu ama sonra unuttu artık söylemiyor mama falanda demiyor karışık şeylee söylüyo ama anlamıyoruz. Deydey diyo mesela sürekli artık o neyse😂benmi aceleci davranıyorum acaba bilmiyorum ama çok vesvese yaptım varmı benle aynı durumu yaşayan