Ben bebeğimle hastanede yattığımda bana fitil verdiler çocuk için qma yarısını ver ağır olur demişlerdi attq kendi kırmıştı baş kısmını vermiştim, çocuğum 2 aylikti o zaman, kabız vs değildi qma damar yolu ve kan çok aldiklarindan ağlıyordu ağrısını dindirir rahatlatır dediler