1803azram Merhaba arkadaşlar Bebeğim 13 aylık ama hala diş belirtisi bile yok hiç diş çıkarmadı aynı durumu yaşayan var mıne zaman çıkar acaba
Oznur_0708 1803azram yakındır çıkması tanıdğın oğluda öyle geç çıkardı geç döktü daha iyi bence bi sıkıntı yoktu dert etmeyin ya
Deletedmom_62 1803azram bir kan tahlili yaptırın vitamin eksikliğinden dolayı geç çıkıyormuş. Benim bebeğim 7 ay 21 günlük diş tablosuna baktım hangi diş hangi ayda çıkar yaziyo normal ilk dişler 6_8 ayda çıkarmış ama bizim daha hiçbir şey yok.