Busra005 Kızlar merhaba bebekleriniz 3 aylıkken boyu ve kilosu bide doğum kilosu kaçtı acaba doktora gitmedim henüzde ortalama kaç gibi olur diye merak ettim yazarsanız sevinirim teşekkürler 🌺
Sekerpare_ Busra005 Kızım 3250 49 cm doğdu zaten doğum yaptım deprem oldu evimiz gitti dışarıda kaldık yemeden içmeden kesildim sütüm azaldı sadece anne sütü aldı zatürre oldu derken çok beslenemedi Kıızm ama çok şükür tam 3 aylık kontrolde 6800 kilosu 65 cm boyu çıktı
mommyrabiss Sekerpare_ beslenmeniz nasıldı mama mı anne sütü mü ikisi birden mi tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Sekerpare_ mommyrabiss Sadece anne sütü canım. İnan depremde günlerce yemedim su bile içmedim kızım zatürre oldu emmesi azdı depremden önce kendi evimde her gün kuru incir kuru dut yerdim fındık her gün mutlaka. Şimdi kendi evime geçtim tekrar başladım ekstra yediğim bir şey yoktu zaten iki aydır orada burada perişan olduk
Sekerpare_ mommyrabiss Hatta sütüm gitmişti kızım bir aylıktı İstanbul a gittim annem aşure yapmış sütüm gelsin diye onu yedim geldi kızım biberon zaten tutmuyor Allah yüzümüze baktı