Babyy07 ben hamileyken bile boyattım. Doktoruma sorduğumda 4. Ay hamilelikten sonra bitkisel boya ile boyayabilirsin dedi ve yaptım hiç sorun yaşamadım. Doğumdan sonranda süt verirkende boyadım bence sorun yaşayacağını düşünmüyorum. Aklında soru işareti kalmasını istemiyorsan doktoruna danış istersen dışardan fikir alma çok abartıyorlar bazı şeyleri.