rozalinda_roz Güzel anneler size bir sorum olacak.. Bebeğimde kilo kaybı görüyorum sanki sütüm geliyor fakat eskisi gibi çok değil. Yetmiyor gibi düşünüyorum 4.aydayız çevredekiler mama takviyesi yapmamı söylüyor sizce mamaya başlamalı mıyım..
Dondurmalikahve rozalinda_roz Yetmediğini düşünmek bile sütü yettirmez sütünüz terbiye olmuştur. Bu ayda 300 400 gram altına düşmedikçe mama başlamayın
BelaCivciv rozalinda_roz Önce aldığı kiloya bakmanız gerekmez mi sağlık ocağında falan? Boyu uzamış olabilir mesela o yüzden biraz daha zayıf geliyor olabilir gözünüze. Mama kullanmanızda bir sakınca yok ama gereksiz yere vermiş olursunuz eğer düşündüğünüz gibi değilse. Önce gerekli olup olmadığına doktor kontrolünde karar verilmesi gerek bence
Deletedmom_71 rozalinda_roz çevredekiler derken bunun içinde doktor ebe de dahil mi yoksa bilinçsiz çevre mi konuşuyor canim?
efeninannesi4207 rozalinda_roz yetmiyorsa mama ver tabi canım günde bir kere versen de bişey olmaz benim arkadaş öyle yapıyordu sonradan bıraktırdı mamayı ek gıdaya başlayınca bişey kalmamış zaten nolacak 1 1 buçuk ay sonra da ek gıdaya başlarsın zaten. Doymuyorsa mutlaka olmalı mama
rozalinda_roz Dondurmalikahve annemde elinden geldikçe mama verme diyor. Acaba günde bir öğünden birşey olur mu mama versem
Selinn98 rozalinda_roz mama vermekten çekinmeyin günde 5 6 kez cisli bez atiyorsaniz yetiyordur bide tabi kilo takibi yapmanız gerekir eğer kilosu eksik geliyorsa doktor tavsiyesiyle mamaya baslayabilirsiniz sonuçta bebeğin gelişimi daha önemli yani aç kalmaktansa
rozalinda_roz Deletedmom_71 tabiki bilinçsiz çevre kaynana elti görümce herşeye burnunu sokanlar. Yok neymiş bebek doymuyor ondan ağlıyor yok kilo vermiş falan insanda ister istemez şüphe oluyor
Nltka Çocuk huysuz mu durmuyor mu uyumuyor mu ? Eskiye göre kilo alımı düşer zaten hep öyle kilo almaz .
rozalinda_roz Nltka sütüm çok olunca 5 dk emer doyar bırakırdı şimdi bırakmıyor hep emiyor bırakınca ağlıyor ve her süt içince ağlıyor bende anlamadım
Deletedmom_71 rozalinda_roz hic sevmiyorum boş konusanlari. Yazık değil mi sutun varken niye çektirmek bitirmek için uğraşıyorlar. Zaten bu aydan itibaren artık çok kilo almayacak az az alacak surda ek gıda dönemine 1 Ayin kaldı. Ben hep kendime şunu söylüyorum benim sütüm benim bebeğime yetiyor benim sütüm doyurucu faydalı. Boyle diye diye geldim ki benim oğlum 4. Aydan beri meme reddi yaşıyor hala da öyle emmez uykuya geçerken veririm zorla o da yani. 18 ayliyiz 😀 bu senin azmin kendine güvenin ile ilgili sütün az hissedersen önce kendini motive et sonra kulaklarını tıka dışarıya. Cok bilen kendine bebe yapsin😀
rozalinda_roz efeninannesi4207 bende öyle düşündüm hiç olmazsa günde 1 defa versem yeter diye düşünüyorum
rozalinda_roz Deletedmom_71 çok haklısın ☺️aslında kendi bildiğimi yapan biriyim ama konu bebek olunca insan biraz tedirgin olmuyor değil
rozalinda_roz Deletedmom_71 sağlık ocağıba gittik bize yakın olduğu için aile hekimine baktırdım çok şükür yerinde iyidir dedi eğer içiniz rahat etmiyorsa çocuk doktoruna götürün dedi