Kızlar 4 aylık bebeğim var normalde geceleri çok güzel uyuyan bir bebekti 3-4 saatte bir kalkar emer tekrar uyurdu beşiğinde. 1 haftadır asla beşiğinde uyumuyor benimle birlikte uyumak istiyor ve sürekli meme istiyor emzik niyetine tam daldı diyorum alıyorum beşiğine koyuyorum 10 dakika olmadan ağlıyor. Birlikte uyumaya da korkuyorum dalıp bazen sırtımı dönüyorum Allah korusun bir şey yaparım. Yani kısacası kalitesiz uykularımız saat başı kalkıyoruz. Aileme soruyorum yok uyuyor ne güzel diyip durdun nazar ettin falan diyip duruyorlar asla öneri yok ve sinirleniyorum haliyle. Öneriniz var mı kızlar 🙄