Hkshkshsk hiç tıkaç kullanmadım ama vakumlu oyuncaklar işime yaradı uçağın camına vakumlayıp bir süre onlarla meşgul olduk😀 Bana kanguru daha zor geliyo valizi bıraktıktan sonra bebek arabasıyla uçağın girişine kadar gidersiniz zaten tek olduğunuz için size yardımcı oluyorlar ben kapatamadım kucağımda bebek vardı çalışanlardan biri kapattı bizim 6. Uçak yolculuğumuz evet biraz ağlamalı geçiyo ama çocukluysanız size yardımcı oluyorlar bende sabiha gökçenden geliyorum memlekete 1,5 saat önceden orda olun en iyisi