Gizem11123 Kızlar bebeğim 1aylık sürekli ıkınıyor gazını çıkartıp kakasını yapmasına rağmen hala var ve geceleri uykusundan ıkınarak uyanıyor dayanamıyorum onu öyle görmeye benle aynı şeyi yaşayan varmı lütfen yardım edin 🙏
HsynKbra Gizem11123 normal bi durum bağırsakları gelişiyor benim bebeğim de çok ıkınırdı uyandırdığı da olurdu kendini bi süre sonra geçiyor. Gaz yapan gıdalar tüketmeyin ben yemediğimde ıkınması az oluyordu
Hkshkshsk Gizem11123 egerki emziryorsaniz sizin yediğin şeyler de gaz yapar mamada yapar egerki bı sorun yoksa diyorsanız bı doktora götürün bı baksın belki gazlı bı bebektir bide metsil mi vs ne kullanıyorsun gaz için
Gizem11123 Duygu3737 sanki hiç geçmişsek gibi doğduğundan beri bu sıkıntıyı yaşıyoruz yemeye çalışıyorum hatta doğumdan önceki kilomun daha da altına düştüm ne yapacam bilmiyorum