Yaklaşık 1 aydır su kaynatıp soğutup yıkıyoruz. Ya da hazır su kullanıyoruz. Hastanede öyle demişlerdi. Cildi hassas klor vs değmesin diye sanırım. Fakat her gün banyo olayında bu biraz işlemi uzatıyor ve açıkçası yorucu da olmaya başladı :) Siz bebeğinizi hangi suyla yıkıyorsunuz?