Alpbaby tüy dökücüler kimyasal enfeksiyon kapabilirsiniz. Ben jiletle sadece ameliyatlı bölgemi almıştım çünkü kanamam yeniden başlamıştı. Dr zaten sadece ameliyat yerine bakıyor açılma enfeksiyon vs var mı diye. Dikiş varsa da dışarıda onu alıyor. İlk doğumumda 40 ım çıktıktan sonra yapabilirsin demişlerdi ama ikinci doğumum da yap veya yapma demediler dışarıdaki kesiler iyileşse bile içeridekiler en az 2 ayda iyileşiyor demişlerdi.