Bebeğim 2ay 1haftalık ve doğduktan15gün sonra başladı ağlaması huzursuzluğu sürekli mızmız ağlıyor gaz vs dediler en son besin alerjisi çıktı bu süreçte epey yıprandım yoruldum tek bakıyorum bu akşam ailemin yanına gideceğim dinlenmek için geç saate aldım biletimi bebeğim geceleri uyuyor diye ama yinede korkuyorum uyanıp ağlarsa diye öyle olursa sakinleştiremem de ya ayakta sallanarak uyuyor yada kolda gerçi 1saat kadar sürecek ama yinede ağlar diye stres oluyorum sonuçta toplu taşıma kimse se rahatsız olsun istemem hiç bu kadar küçük bebekle yolculuk yaptınız mı