Nurcihan81 Oğlumda 32 aylık herseyi anlıyor öyle ki halinin arkasindan falanca birşeyi getir derim tek seferde anlar. Bunu acikluyorum ki komut alıyor diye biraz işaretle gösteriyor bizimki tembellik ediyor anne mama derken karnını gösterir mesela anne aciktim demek yok . Yani bı sıkıntı görmüyorum ben ama çevre durmuyoe komşumun biri iki yaşında ki bir çocuk gayet net cümle kurmalı dedi . Neye göre kime göre insanlar cocugum salakmis gibi bakiyirya sırf o yüzden konuşsun istiyorum
Aysegullll233 Nurcihan81 yaa evet birde o var çevremde niye hala konuşmuyor diyen çok sanki biz çocuklarım ağzını kitliyoruz öyle dedikleri zaman canı istemiyormuş diyorum benn
Aysegullll233 Selom komut alması anlamasj çok iyi kendi aramızda konuşurken anlar getirir yapar vs. İşaretle gösterir her istediğini bende anlar veririm yada yaparım herhalde çocuğun da kolayına gelip tembellik ediyor
Selom Aysegullll233 işaretle gösterdiği şeyleri isimlerini söyleyin sonra istediğinde adını sorun alışkanlık yaprsa dediğiniz gibi tembellik edip konulmaz nasıl olsa anlaşılıyorum diyerek
Aysegullll233 TRTCOCUK 1-2 ay önceye kadar daha çok kelimesi vardı ama önceki dediklerini demiyor mesela unutuyor herhalde şuan sadece anne baba hav hav bugun birde bebek dedii o kadar önceden aslan teyze isimlerimizi felan da söylüyordu unuttu şimdi onları vaktii var demekkiii
Noriye Feyzam_12 merhaba benimde 11 aylık oğlum var ve takip ettiğim bir koz çocuğuyla arasında 3 hafta var ve kızı gördükçe oğlumu sorguluyorum yanı kelimesi var ama kıza göre az mesela ve kesinlikle erkek çocukları geç konuşuyor yiyenlerimde öyle oldu ama soguk bir ülkede yaşıyorum normalde iste bir kaç gündür hava güzel ısındı iki gündür parka gidiyoruz bugün mesela kuslarin peşine bu bu diye epey yürüdük ben elinden tutuyorum tabi yabancı bir ülkedeyim hepsi İngilizce konuşmasına rağmen ağlamadı sadece oyuncaklara binip biraz çekimser kalıp bana sarılıyor ama ilk tattirilvallide kız falan oturdu tebessüm etti yadırgamadı umarım bu yaz bol bol sosyallesir çok güzel bir ortamdı halksın demem o ki çocuklar 4 duvar arasında old icin içlerine kapanıyor maalesef 🥹
Feyzam_12 Noriye aynen öyle. .istersen sen sabahtan akşama kadar durmadan konuş muhabbet et, çocuk çocuğu ister, ingilizce konuşan olsun etrafında, yinede çocuklar ile kaynaşsın..🥰