Atlasmom66 kız benimki 2 gün önce aşı oldu 6 aylıkları 2 gecedir çok uyanıyo aşıdan mı diyonuz. Ama aşı gecesi normal ama sık uyandı, bu gece daha beter 20 kere uyandı. Denir ilacına yordum, meme bağımlılığı yaptık istemeden ona yordum ama hiç 6. Ay atağı düşünmedim yada aşının etkisinin uzunluğunu