Metehann12 üzülme her bebek farklı gelişiyor. Benim kızım 27 aylık oldu kelimeleri benden sonra tekrar eder sıkıntı yok ama konuşmaz. Her şeyi anlıyor şunu şuraya koydum diye tarif ediyorum gidip bulup geliyor, soru sorunca cevabını göstererek anlatıyor ama konuşma çok az. Bir aydır ikili cümle kuruyor yeşil ağaç, mavi araba, bebek fil, anne gel, baba gitti vs… Bunun gibi basit şeyler ama 3lemesi yok daha. Endişelenmiyorum ben bulunduğumuz şehirde akrabamız yok kendi akranı tanıdığımız yok o yüzden sadece benimle geliştirmeye çalışıyor kendini. Bu kadar yapıyorsa devamı gelir diye düşünüyorum. Az önce sahurda mama sandalyesindeydi bende lavaboya gittim bana seslendi mutfaktan “anniii indiyim miniii” diye. İndirin beni dediğini düşünüyorum. Böyle böyle zamanla açılacaklardır.