aselinannesiiiiiiii içmesin zaten kuzucuk bağışıklığı için iyi değil bir araştırın isterseniz. 2 yaşında oğlum var ve hiç süt vermedim sadece yoğurt peynir vs yiyor, sütün gerekli faydasını yoğurt ve peynir kefir yoluyla alıyor (kısaca sütün fermente olmuş hali), direkt süt içmek yetişkin insan için bile iyi değil hazımsızlık yapıyor,bebeişlerinde bağırsaklarında ki geçirgenliği artırıp kolay ve sık hastalanmasına hemen iyileşmemesine sebep oluyor🌸
Bu konuyla ilgili instada
isimli hesabı önerebilirim detaylıca bilgi orada var 🌸