Her ay regl den 10 gun önce sanki adet sancısı gibi ara ara ağrılarım oluyordu bunun için kadın doğuma gittim ama bisey cikmadi bu gun annemle konuşurken ona bahsettim oda bağırsak kurdu olabilir dedi İnternet’e arastirdim bazı belirtiler var şimdi bn nasil bi yol izlemeliyim başına gelen varmi ne yapmalıyım 🙁