Hanımlar 1,5 aylık bebeğim var bugün ilk defa ağlama krizlerine girdi gaz sancısından,ara sıra oluyordu ama bu kadar değil bugün yulaf yemiştim ondan oldu sanırım ama süt artırıcı şeyler arasında var anlamadım yememek gerekiyormuş demek ki sizler yiyor musunuz?