Eymenimmmmmm Bebegimcanim balgami vardir ondan hirliyodur burnuna sık serumu sıktıktan sonra sırtına vur gaz ckrtir gibi
Dadasefe Bebegimcanim eczaneden serum ve aspiratör alın serumdan şırınga ile çekin 1ml burnuna sıkın ve aspiratör ile çekin 30tl gbi bi fiyatı var gün içerisindede bir veya iki kez sadece damlatın daha az çekmeyin burnu nemli kalsın
Minaaysel15 Bebegimcanim canm burnu tıkalıysa temizle Güzel bi şekilde burnunu aç geçer inş 3 4 damla fizyolojik damlat nefesi açılacak
Mom9 Bebegimcanim bebeği yan yatırın 0.5lik şırıngayla burnuna sıkın. YouTube da videolar izleyebilirsiniz
Mk123 Dadasefe bizde dun aldik aspiratoru bize 3 damla 4 defa dendi(15 dk bekletin oyle cekin), sormayı unuttum 3 damla burun deliklerine ayri mi yoksa ikisine toplamında mi demk istedi, birde gun icinde her hiriltida yapmam dogru olur mu, bilgnz var mi
Minaaysel15 Mk123 bi burun deliğine 3 diğerine 3 tabi 4 te girse sorun dğil canm ben bir aydan fazla kullndım burun tıkalı olunca hırıltı oluyor nefes alamayıp öksürüyor sen iyice burnunu temiz tut damlat yumuşayınca temizle öyle ileşir yoksa işleme süreci uzun sürer
Dadasefe Siz sanırım tek kullanımlık tüplerden almışsınız daha pahalı oluyor onlar serumun kendisi küçükleri 3tl şırıngaya çekip sıkıyorduk biz hem trk kullanımlıklar bir günde tüketilmeliymiş diye duymuştm gereksiz maliyet