sirineyavrusu Ben 9 sene önce cizdirmiştim 2,5 tu numaram suan uzagı göremiyorum tekrar baya baya bozuldu yine sizde böyle oldumu kızlarım ya
Deletedmom_48 sirineyavrusu evet bende 12yıl önce cizdirdim çok memnundum gündüz çokdeğilde gece tamamen uzağı göremiyorum gözlükten nefret ediyorum ama mecbur gözlük takıyorum arac kullanırken